چک لیست نمایشگاهی

چه عواملی در افزایش قیمت غرفه سازی نمایشگاهی اثر دارند؟

عوامل موثر در مدیریت بودجه و قیمت گذاری در غرفه سازی

در اینجا جدولی از قیمت های غرفه سازی و هزینه هایمربوط به نمایشگاه در نمایشگاه آمده است:

هزینه توضیحات
اجاره غرفه  بسته به اندازه غرفه و محل نمایشگاه متفاوت است.
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه نسبت  به اندازه و پیچیدگی و رنگ و متریال و… متفاوت باشد.
ارسال و تحویل این می تواند بسته به اندازه و وزن لوازم غرفه شما متفاوت باشد.
پرسنل به نسبت  تعداد کارکنان مورد نیاز شما و مدت زمان نمایشگاه فرق میکند
بازاریابی و تبلیغات و افزایش آمار فروش غرفه هزینه بازاریابی و ترویج شرکت شما در نمایشگاه. شامل مواردی مانند تبلیغات، پست مستقیم و رسانه های اجتماعی باشد.
هزینه های دیگر ممکن است هزینه های دیگری در ارتباط با غرفه در نمایشگاه  وجود داشته باشد، مانند هزینه مواد چاپ، هزینه خوراک برای کارکنان شما، و هزینه رفت و آمد به نمایشگاه.

همه چیز را برای هزبنه های غرفه باید در نظر بگیرید و از خود بپرسید:

  • به چه تعداد پرسنل برای این رویداد نیاز خواهیم داشت، و چه کسانی از تیم ما شرکت خواهند کرد؟
  • چگونه محصول خود را نمایش خواهید داد؟ به چه نوع امکانات و ویژگی های منحصر به فردی نیاز دارید؟
  • چه مبلمانی نیاز دارید؟
  • چه کفپوشی را انتخاب خواهید کرد؟
  • انبارداری و ذخیره سازی؟
  • چه متریال هایی را انتخاب خواهید کرد؟
  • بودجه ایده آل شما چقدر است؟

 هزینه طراحی و ساخت یک غرفه چقدر است ؟

در حالی که عوامل متعددی برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی تاثیر دارد، هزینه های مشابه به عوامل متفاوتی بستگی دارد. عوامل زیادی وجود دارد که هزینه غرفه های نمایشگاهی را تعیین می کند. متوسط ​​هزینه غرفه نمایشگاه بین المللی به طراحی ترجیحی،  بازاریابی، اندازه غرفه  و مهمتر از همه بودجه بستگی دارد.
در محاسبه قیمت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی ، اولین مورد هزینه طراحی برای غرفه می باشد . معمولا در این مرحله شرکت مجری پکیج های مختلفی را مطرح می کند و کارفرما با توجه به بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب می نماید . بنابراین بودجه مورد نظر برای طراحی ، در انتخاب کلی نوع غرفه اهمیت زیادی دارد .
 برای هزینه ساخت غرفه نمایشگاهی ، بعد از مطمن شدن از طرح و شروع ساخت غرفه ، نوبت به انتخاب متریال و مواد اولیه می باشد. در اجرای غرفه ها معمولا از متریال هایی مانند ام دی اف ، های گلس و یا نئوپان خام استفاده می شود که هر کدام هزینه متفاوتی دارند و با توجه به نوع غرفه ، مجری متریال مناسب ان را انتخاب می نماید .
برای مثال برای غرفه ای که ارتقاع زیادی دارد از نئوپان استفاده بیشتری می شود.

داشتن دانش و تخصص کافی از مهمترین عوامل در افزایش قیمت غرفه سازی نمایشگاه است.

بدون داشتن اطلاعات کافی نمی توان در این زمینه موفقیت چندانی را به دست آورد. پس همکاری با یک تیم حرفه ای و متخصص برای غرفه سازی نمایشگاهی تاثیر قابل توجه ای در افزایش قیمت غرفه سازی خواهد داشت.

اما چرا غرفه داران این افراد را انتخاب میکنند؟ با این که هزینه بر است. چرا که داشتن یک غرفه زیبا و با شکلی مناسب باعث جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود. بنابراین با مقداری هزینه کردن در ابتدا می توانید در طولانی مدت و با جذب مشتریان دائمی نه تنها هزینه های اولیه خود را جبران کنید بلکه سود بیشتری را نیز کسب خواهید کرد.

داشتن تجربه چه تاثیری در غرفه سازی نمایشگاهی دارد؟

  • سرعت عمل بیشتر
  • غرفه مشتری پسند تر
  • جذب افراد بیشتر به سمت غرفه
  • طراحی متفاوت تر جذاب تر
  • استفاده کامل از محیط غرفه
  • شناخت مشتریان و قدرت روانشناسی کردن آنها

پس در نتیجه:

عوامل مؤثر بر قیمت غرفه سازی نمایشگاهی

  • متخصص و حرفه ای بودن عامل اصلی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی
  •  تیم حرفه ای تر با تجربه و تأثیر آن بر روی قیمت غرفه سازی نمایشگاهی
  • ایده های ناب و نو در غرفه سازی نمایشگاهی
  • داشتن گروه کامل و حرفه ای در غرفه سازی
  • توانمند بودن در کارهای اجرایی تیم غرفه سازی
  • روانشناسی مشتریان و بازدیدکنندگان در غرفه سازی
  • تعداد طبقات در غرفه
  • تجهیزات مورد نیاز در نمایشگاه و مبلمان غرفه