کرونا و نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه تبریز و اخبار شروع به کار پس از کرونا

شروع به کار نمایشگاه تبریز در دوران پسا کرونایی رقم خورد.

طبق تصمیمات جدید نمایشگاه بین المللی تبریز،  نمایشگاه گل و گیاه و نمایشگاه مبل تبریز و نمایشگاه مصالح ساختمانی به ترتیب بعد از ماه مبارک رمضان و با تمهیدات لازم در راستای پروتکل های مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

  • مدیرعامل نمایشگاه بین المللی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا و رعایت شیوه های بهداشتی در این نمایشگاه، گفت.  برای ضدعفونی محوطه نمایشگاه ها، وسایل و تجهیزات و تهیه ماسک و ضدعفونی دست بازدیدکنندگان بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده.
  • در این سال ۵۶ نمایشگاه داخلی وجود داشت. از بین ۳۴ سایت نمایشگاهی در کشور، نمایشگاه بین المللی تبریز اولین نمایشگاه خود را در اواخر خرداد امسال با رعایت شیوه های بهداشتی در دوران کرونا برگزار کرد. به نوعی این نمایشگاه ابداع کننده شیوه های بهداشتی در کشور بوده.
  •  سال آینده ۶۵ نمایشگاه داخلی و خارجی در این نمایشگاه برگزار می شود که از این تعداد ۵۸ نمایشگاه بین المللی و تخصصی است.  تلاش می شود بیشتر شرکت های اروپایی در آن ها حضور داشته باشند و تکنولوژی های جدید خود را به نمایش بگذارند.
  • مدیرعامل نمایشگاه بین المللی با بیان اینکه عملیات اجرایی این نمایشگاه در سال ۶۸ آغاز و در سال ۷۳ برپایی نمایشگاه ها در آن آغاز شد.  از سال ۷۳ تا کنون بیش از ۶۰۰ نمایشگاه موفق در این نمایشگاه برگزارشده. چندین نمایشگاه خارجی را نیز در خارج از کشور برگزار کرده ایم. وی قدمت برگزاری نمایشگاه در آذربایجان و تبریز را بیش از ۷۰ سال اعلام کرد و اظهار داشت.

منبع:ایرنا